Woody tam olarakta o modeli kullanıyorum. Yaklaşık 13 aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Çekim kalitesi çok iyi 2 katlı evde çok iyi çekiyor. Çekmediği konumda ise anteni var onu açınca çekiyor. Ses kalitesi çok iyi, sesiniz istediğinizde bebeğin odasına da gidiyor. Ninni de açılıyor ama ben hiç açmadım. Görüntü kalitesi de şahane