dodo nlrgp benim göğüs ucumda yara oluşmaya başladığında kullanıyorum. Daha rahat emziriyorum yoksa acısına dayanamıyorum
dodo [silindi] ben bir hemşireden ölçünün bebeğe göre değil sizin göğüs büyüklüğünüze göre olduğunuzu duydum
Fatmasya nlrgp yaralarının artmasını azaltır ve acı hissin biraz daha azalır lansinoh krem kullanın benim berbattı çok şükür geçti
Fatmasya hazallllhg lansinoh aldım ben normalde bebeğim ilk 10 15 gün memeyi asla almadı sadece o silikon uçla aldı
Hazal22 hazallllhg evet onların numaraları var.ben yanlışlıkla büyüğünü almıştım çocuğum ne cekmiş ağzıma alcam diye.en küçük 15 di sanırım
Hazal22 cokcocuklu benimde hiç ucum yok 1bucuk ay siliokonla emzirdim.sonra bi gün akşama kadar uğraştım mememi tutturmaya pes etmeden biraz zor oldu tabi ama başardık😊suan cok şükür uçsuz emiyor siz de deneyin pes etmeyin😊
Elfidam Hazal22 oncesinde silikonsuz deniyor muydunuz. 1gunde nasil astiniz bu durumu benimkisi su an katiyen emmiyor sikikonsuz
Smsek13 nlrgp canım, 34 haftalıktı bebeğim küvezde kaldı biraz oradaki hemşire almamı söyledi öyle aldım. Ama göğüs yaram olmadı hiç onun içinde mantıklıymış gerçekten de kullanabilirsiniz.☺️
Fatmaa cokcocuklu ayni beni anlatiyirsunuz. Benim ki sikikon uc kullanmama ragmen kanatiyor bile hala yara 35 gunluk
cokcocuklu Fatmaa sende ayni beni anlatiyorsun 😊slikon uc kullanmama ramen 1 ay göğüs ucu yaram gecmedi herkes o uclardan oluyor dedi (kesinlikle onlardan olmuyordu) smdi yaram gecti şükür ama bu uclari bırakamıyoruz😏
Fatmaa cokcocuklu nasil geçti yaralariniź? Benim ki geciyor gibi oluyor sonra yine uçunu emiyor yine ayni oluyor
Hayriyeerydnkntr Elfidam acısı azaldıkça yavaş yavaş bıraktım. Baktım acımaya başlıyor taktım geri ama her emdiğinde vermedim. Çok faydası oldu
Hazal22 Elfidam evet almıyordu her deneyişimde.bigün annemle oturduk akşama kadar uğraştık sonunda aldı cok şükür
Hazal22 Elfidam yani birinin destek olması lazım aslında.annem enseden tutup almasını sağlıyordu,tek başıma becerememiştim bi türlü ben
cokcocuklu Fatmaa herseyi denedim inan en son kudret nari sürdüm öyle gecti.slikon ucla emzirmiyomusunuz nasl ucunu emiyor
Fatmaa cokcocuklu kutret narıni nasil kullandiniz? Valla emzik emer gibi ucunu emiyor açtiramiyorum ağzini
cokcocuklu Fatmaa dalindan kopmuş halini ezip zeytinyağı ile karıştırıyoruz bi parmak atip sürdüm bi gece birine sürdüm ve kalkan kapattim sabaha kadar emzirmedm onu iki gecede gecti inan