Seymasezer doktorumun söylediğini iletiyorum aynen sana mama için en az 3 hiç olmadı 2.5 saat bekle çünkü mama zor sindirilir anne sutu gibi kolay sindirilmez hemde daha çok tok tutar mama verirken kaka düzeni 2 3 günde bir olabilir mama ve markasına gore bebekte değişiklik gösterir. Icecegi miktarı kilosu çarpı 150 bolu 8 olarak cc şeklinde bulabilirsin. Ama biberon testide yapabilirsin önce 30 yap hepsini bitirirse diğer öğün 60 yap yine hepsini bitirirse 90 yap artırarak devam et eğer sen 90 yaptın biberonda 20 cc kaldıysa mide kapasitesi 70 dir o şekilde ayarla dedi. Eğer 70 içip bir kaç hafta sonra beslendikten sonra ağlamaya başlarsa yetmemeye başlamıştır yine artır dedi. 40 günü geçirip sarılık tehtidi bittikten sonra asla beslemek için sen uyandırma 5 saati doldurursa ancak o zaman uyandır bu şekilde uyku düzeni de oturur dedi. Bende aynen bu şekil yapıyorum 3 saatte bir 90 cc içer gece 1 de uykuya geçer 5.30 da uyanır yine yer yatar 8.30 da uyanır yine yer en son 10.30 da gece uykusunu bitirir .