Annelik çok zormus gercekden sürekli herşeyden endişe edip duruyorum. 17 gunluguz henüz. Ilk günler sütüm azdı diye mama da verdim. Sonra sütüm gelince mama yi kestim. Kızım 2 buçuk 3 saat arayla 15 bazende 20 dk emiyor. Sonrasında kendi bırakıyor. Hemn yatirmyrm deniyorum tekrar emer mi dye ama emmiyor. Günde 6 7 bazen de 8 kez çiş yapıyor. Doydgnu hissedyrm ama yinede insanın aklı kalıyor var mı tecrübeli anne yorumu 🤗