3 haftadır kızımın sırtında benekler var kırmızı kırmızı. Bazen büyük büyük oluyor toplu şekilde farklı yerlerde bazen nokta şeklinde farklı yerlerde ama genelde çoğunluk sırtında. Bazen göğüs ve göbeğinde ve bez bağladığım yerde de olabiliyor. Sebebini anlamadık. 8 ay 17 günlük kızım. Yedirdiğim şeyleri deneyerek veriyodum alerji yapabilecek olanları değiştirdim. Deterjandan diye düşündük kıyafetlerinin hepsini başka deterjanla yıkadım 2 gün oluyor giydirdim hala geçmedi. Ara ara çok artıyor ve sıklaşıyor. Ara ara hafifliyor azalıyor. Bir de ateş yapıyor sanırım geceleri inliyor balım😳 yaşayan var mı bu durumu ya da neden olabilir fikri olan var mı? Fotoğraf ekleyemedim ekleyebilseydim sırtını gösterecektim.. Yardım edin nolur bu dönemde tahlil vermeye hastaneye de gidemiyoruz..