Emineayyzz Ayyy ayyy Allah yardımcınız olsun. 🤲🏻 Bende de kronik apse var. Emzirirken ameliyat olmak zorunda kaldım. Ağrısına hiçbir türlü çare bulamamıştım. Apse varsa, Augmentin kullanılabiliyor emzirme döneminde son çare tabii. Bir de Dişinol diye bir ilaç var uyuşturuyor sürdüğünüz bölgeyi. Bir Araştırın isterseniz. Çok geçmiş olsun.