Intagramda cokbiliyoruzbiz paylaşmıştı canim sirke+pril(hangi marka oldugu fark etmez) bire bir ölçü koyup karıştırıyorsun,sirkeyi cok az ısıtırsan daha iyi karışıyor. Sprey siseye yapip kullanabilirsin. Sıktıktan sonra en az yarım saat bekletirsen daha iyi sonuç alirsin. Ben bunda bulmuştum cozumu😊 kokusu biraz agir oluyor sıkınca ama temizleyince uçuyor 😊