Stass bebelac gold nutrikonfor kullanıyorum canım çok memnunum gaz ve kabızlık problemi yok. Kilo aldirimi da çok güzel . Tek problem suda çözülmesi onu da iyice karıştırıyoruz biberon çalkalama yapmıyorum gaz topluyor içinde . Çay kaşığı ile karıştırıyorum.