Husna27 Merhaba, ben gebelik zehirlenmesinden dolayı erken doğum yaptım ve 2 ay oldu. Bugün göz uçuşması ve tansiyonum yükseldi. Başına gelen varmı
ArasAkbulut Husna27 bende aynı şekilde gebelik zehirlenmesi yaşadım yüksek tansiyondan ötürü. 6 ay oldu doğum yapalı, ara ara tansiyonum hala yükseliyor, el ayak bileklerim şişiyor. Uzun zamandır da doktora gidemedim malum.