Aa23li Zynpsare kanamadıysa morluk yoksa şişmediyse göz çevresi kararmadıysa hiç sıkıntı yok şuanda daha bebek kıkırdağı okadar sert değil üzülme canım
BiricikAilem Zynpsare Ya kıyamam 😆😆 Birşey olmaz kız sakin ol, biraz korkudan da ağlıyorlar. Dağa taşa çarpmamış omzuna çarpmış😅
Aa23li Zynpsare hiç merak etmeyin şimdi bişey yoksa bişeyi yoktur iki saat içindede belirti vermezse sıkıntı yok canım ki öyle bişi hemen belirti verir
Eymeniko_ Zynpsare o kadar iyi anlıyorum ki sizi ilk zamanlarda oğlum kucağımda koltuğa otururken kafası koltuğun kenarına hafifçe dokunmuştu ve ben saatlerce ağlamıştım bi şey olmuş mudur diye 🤦🏼♀️😂😂
Eymeniko_ Zynpsare çok normal benimde ilk bebeğim. İlk aylarda geceleri çok ağlardı her gece ben de onunla ağlardım kesin bi yeri ağırıyo kesin yanlış bi şey yaptım yanlış tuttum canını yaktım hep böyle düşünürdüm.
Eymeniko_ Zynpsare bu dönemlerde bu hisler oluyo korku, yetemediğini düşünmek, vicdan azabı.. zamanla hepsi geçiyo ama ona bi şey olacak korkusu ömür boyu her annenin yüreğinde kalıyodur.
Gns2019 Zynpsare benim de ilk bebegim koltuktan ilk düstügünde kızım belki 1 dakika agladı ben yarım saat deli gibi agladım. Kan aldırdık ben ondan cok agladım. Ama zaman gectikce alısılıyor biraz daha rahatlıyor insan. Bir sey olmamıstır insallah endise etmeyin. Annelik delilik diyorlardı dogruymus ahh💕