13 ay 20 günlük bir kızım var 5 dişi çıktı şimdiye kadar ısıtmakta hiç ısrarcı olmazdı. Emerken ısırıp duruyor bende alışkanlık olmasın diye ısırmak yok deyip memeyi vermiyorum bugün çok ağladı ama ısırdığı için vermedim gecenin bir yarısı oldu verdiğimde memeyi daha şiddetli ısırıp emmek istemiyor uyku damlıyor gözünden ne yapacağımı şaşırdım