Kucukanne06 Tahin helvası çok önerilmiş ama kontrollü tüketmekte fayda var, susam çok allerjik bir besin. Benim bebeğimde allerji varmış 3 aylikken tahin helvasını biraz fazla yedim öyle anlaşıldı allerjisi. Fazladan kastım 2 kibrit kutusu kadar. Süt probleminiz yoksa, bebeginiz doyuyorsa ekstra bir şey yapmaniza gerek yok çünkü fazlası insana kilo olarak dönüyor. Ihtiyaciniz kadar su ve bol emzirme, sütü en çok arttıran şeyler❤