TazecikAnne22 ben yoğurtla başladım onuda bayagı sulandırdım kendi suyu ile yani içecek haline geldi sonra katılaştrdım yutmayı ögrendi, püreleri de cok katı değil akışkan halde verdim zamanla oluyor yani, blendır kullanmıyorm çatalla ezip veriyorum bu ek gıda süreci cok değişik her bebek çok başka oyzuden akışına bırakmak lazım zamanla herşey oturuyor 🌸