Mrs_Sunshine minnosvetontis Benimde sütüm şakır şakır akardı ama gel gör ki oğlum emmedi napak yani. Bebek içtiyse allah vergisi sütü de varsa, o insanın elinde olan bişey değil. Boşa kendilerini övmesinler tamamen şans onlarınki.
Sarelinaaa Benimki de ben sabah bi kalkardım ki yastık sırılsıklam olmuş diyodu hızlı yutkunmuyor ki deyip emerken kulağını yapıştırması ve benim lohusayken cinnet geçirmem içten içe😄
KornZorn2020 minnosvetontis benimkinin öyle bir şey demeye yüzü yok sütüm gelmiyor diyip bırakmış sabahlara kadar ağlarmış açlıktan. Hiç uğraşma falan yok gelsin diye aman gelmiyor diyip bırakmış. Pirinç unu yapıp verirlermiş.
KornZorn2020 Ayazgizem2019 senin bu dediğini annemin anneannesi yapmış. Benim anneannemi. Okuldan gelince emzirirmiş sjsjsj
KornZorn2020 Ayazgizem2019 🤣🤣🤣 sorma şok olmuştum öğrenince onca yıl nasıl süt gelmiş diğeri de utanmamış mı emmeye diye 🤣