Balder bunu ben de düşünüyorum. Belli bir süre kendim bakmak istedim ama şu an çalışmak istiyorum. Bir yandan da kızıma haksızlık mı olur, küçük daha. Eşim 2 yıl en azından sen bak diyor. Ben 2 yıl evde kalmayı düşünemiyorum. Bir yandan kızımı bırakmak hiç istemiyorum. Ama 15 yaşından beri çalışan bir insan olarak çalışmamak zoruma gidiyor. Çok kararsızım, kendi içimde çözemiyorum resmen