Merhabalar komsumuz sosyal destek için başvurmuş çıkmış ama IBAN olarak esinin numrasini yazmış ve uygun görülmüş yardım fakat hesap esinin adına olduğu için oraya değil sizin hesabınıza yatmıştır demişler ama diyorki benim hesabım yok bende kartsız işlemler falan oluyor onu soyledimnondada referans kodu istiyor bana referans kodu gelmedi verilmedi diyor nereye eft olmuş olabilir ücret ? Başına gelen varmı böyle birşey