Resmiye15d Kanguru da dışa dönük kullanmak için kaçıncı ayı beklemem lazım İnternet e göre 8 ay ama benim bebeğim yüzü bana dönük istemiyor dışarıyı izlemek istiyor
Sanemsoz Bildiğim kadarıyla omurga sağlığı açısından çok tehlikeli dışa dönük oturtmak,hiçbir zaman dışa dönük oturtmayın deniyor