Bence normal sen doktor konusunda araştırma yap benim bebeğim 3.560 gr doğdu 1 ay sonra gittik 5.100 gr olmuştu çok normal kilosu anne sütüne devam et dedi ikinci ay gittik 6.300 olmuştu gelişimi gayet iyi dedi ve ayda 800-1000 kilo arası alması çok normal dedi bu konularda doktorun iyi olması önemli canım emmesi iyiyse bence başlama mamaya