Aliarslanm Arkadaşlar acil yardımcı olabilir misiniz . Bebeğim bugün 2 aylık aşısını oldu 8 den beri ateşli 37.8 38.00 37.6 oynuyor devamlı. Kendi kendine sayıklıyor durup durup ağlıyor çok huzursuz uykuya dalamıyor saat 8 de calpol verdim ılık bez koyuyorum ama değişim yok öneriniz varsa yardımcı olur musunuz 😞
Defneyelin Aliarslanm Bizim de yarın var canım. Geçmiş olsun. Çok korkuyorum ateşten. Fitil de önerdi mi doktor. Birde fitil oluyormuş bildiğim kadarıyla. Bizde de yok fitil. Yarın rota da yaptırıcam.Bugün bile huysuz benimki yarını düşünemiyorum kakasını yapamadı
melasya Aliarslanm uzerini inceltin ateş düşürücü verin 4 saatte bir 38 i gecerse ılık kompreks yapın şakak kasık ve eklem yerlerine.takip edin sürekli
Mermeral Bence çok ateşi yok. 38 de sabit değilse ve üstüne çıkmıyorsa ateşli sayılmaz. Huzursuzluğa gelince bizimki de çok ağladı.
Oflu61 Ben fitil vermiştim o işe yaramıştı ince giydirin uyursa sadece belini ince bi müslinle örtün koltuk altına kasıklarına ılık bez koyun korkmayın aşı ateşi daha fazla yükselmez
anne15 Oflu61 siz atlatmıssınız diye size sormak istedim . Koltukaltı derecesinden var cuma günü bizde iki aylık aşısını yaptırıcaz ateş takibi için bu derece yeterli midir ? Birde calpolu ne ölçüde vermeliyiz ateşi olursa
Baharhuba Bende 07.05 de gidip yaptırdım 2. Ay aşılarını ama ateşi hiç olmadı çok şükür. Ama bana yinede fitil vermişlerdi, çıkarsa ateşi yarım olarak verin diye. Ayrıca ılık komprese devam edin o iyi gelecektir mutlaka.
Defnebebekk Topuklarını limonla ovabilirsiniz bir de limon sıkıp çorabını ayağına giydirin bacakları aşıdan ağrıyordur korkmayın