Ozgesert 11 ay 10 günlük oğlum var gel gel yapıyor bay bay yapıyor çak yapıyor bir bir yapıyor ama kesinlikle alkış yapmıyor aynı durumu yaşayan var mı
Tuba Ozgesert Benim oğlum da 11 aylıkken yapmaya başlamıştı. Alkış deyince değil de aferin veya bravo deyince kendine alkış yapıyor😅
Deletedmom278 Ozgesert Mesela beraber bir oyun kurun bitince alkış deyip alkışlayın ve bebeğinizi tebrik edin.
Minikoglumveben Ozgesert canım yapamadığından değil yapmak istemediğinden yapmıyordur kesinlikle. Diğerlerini yapıp bunu yapamaması imkansız. Benim oğlum da öyle bir gün canı baybay yapmak ister diğer gün yapmaz hatta unuttu artık hiç baybay yapmıyor sadece alkış yapıyor bu sıralar 😁
Nltka Alkışlayacak bir başarı görmüyordur hahdh . Bozmayın moralinizi Yani bu kafaya takılacak bir konu değil inanın ki onu yapmıyor ama başka şeyler yapıyormuş çocuk işte sıkmayın çocuğu yapmıyorsa yapmasın bence
Tuba Ozgesert Sürekli bir şey başardığında bravo veya aferin diyip alkışlayın. Zamanla öğrenecektir 🥰