Omurbuglem Açıklansaydı iyiydi kaldık burda 😂 düzeliyo ortalık bn sanmıyorm gitme işi ertlensin en fazka 2 hafta geç yollarlar gibime gelio. 12 haziran diyip duruolar çöktüm🤔
Momymomm emirinannesi17 ya belli olmazda diyorlar neye inanalım 😣gece açıklanır diyende var beste diyende beste olmadı amannn 👀🦙