Kızlar artık nasıl bir yol izleyeceğini gerçekten bilmiyorum, 11. Aya girdik yaklaşık 1 buçuk haftadır akşam uyumak bilmiyor gündüz 2 kez uyuyordu 1 bucukşar saat tek uykuya cevirdim yaklasik 4 gundur oglen 2 saat uyuyor, bu seferde akşam 8 gibi gece uykusuna yatiriyorum ama yine 1 saat uyuyup uyaniyor 12 de anca yatıyor. 2. Uykusumu sanıyor anlamıyorum sonra sabah 10 da kalkıyor. Ne yapacağımı gerçekten şaşırdım siz yaşıysanız nasıl bir yol izlediniz ? Ne yapmalıyım? Bu arada hala dis cikarmadik o mu huzursuz ediyor acaba?