Nil33 Bebeğim 16 günlük. İki göğsümün ucu da çok fena yara oldu. Krem sürüyorum geçmiyor. Ne yapcağım artık acısına dayanamıyorum 😭
Fatma_02 Nil33 zeytin yağı ve kendi sütün bire bir benim yara olması ve iyileşmesi 3gun sürdü krem vs hiç bişey kullanmadım sadece zeytin yağı ve kendi sütümü sürdüm
Bengisu Nil33 kesinlikle gümüş göğüs kapaklarından edinin biraz pahalı ama sonuna kadar tüm parayı hak eden bir ürün ondan alın derim
Lna Nil33 benim yara olmadı şöyle yaptim da olmadı ama lansinoh krem sürdüm ve avent in göğüs ucunu taktım bebeğim onda emmedi ama ben Sürekli kremi sürdükten sonra onu kapattım üstüne hic yara olmadan geçti gümüş kapak vs gerek kalmadı
Migrenlianne Nil33 ayva çekirdeğini suya koyun geceden jel gibi olacak sürün kimisi kalkanlar çok iyi gelir diyolar
berkayyy Benimde ucu geçti 24 günlügüz ama kahverengi kısmi yanıyor açıyor sızlıyor napıcagımı bilmiyorum :(
Bengisu Duygu20 brn ilk günden beri kullanıyorum ben çok memnunum hassasiyet var tabi ama öyle yara hiç olmadı göğüslerim👌🏻