Arkadaşlar merhaba…. bebeğim 4buçuk aylık. Sürekli emmek için uyanıyor. Aç olduğu için değil gazı olduğu için uyanıyor aslında. Emerken de kıvranıyor.. yalnız ben uyku sırasında emzirdikten sonra gazını çıkartmayı daha hiç beceremedim… uyanıkken çıkarıyor ama uyurken mümkğn değil çıkarmıyor. Bu da gaz birikmesine neden oluyor. Siz neler yapıyorsunuz? Bana yol gösterin nolur