deletedmom4842 valla 3ü geçecek gibi duruyor kaka sayısı şöyle söyliyim bizde 2 buçuk aydan beri meme reddi var meme emmediği için benim süt epey azaldı, sağarak veriyorum ama ağırlıklı olarak mama içiyor oğlum. Normal halinde günde 2 kez yapardı, aşıdan sonra mama bittiği an kakasını yapıyor mesela bi kakası normalse diğer yaptığı daha sulu gibi ishal şüphesi ordan geldi aklıma. içer içmez yapması tuhaf geldi aradan zaman geçerdi önceden şimdi direk yapıyor.