Merhaba herkese, bebegimi asiya goturemedim hala, 18. ay asilari geldi geciyor. Doktor hatirlatma dozlari oldugu icin erteleyebiliriz dedi, ama nereye kadar. Doktorumuzun oldugu hastane de pandemi hastanesi ilan edilmis… Nereye goturecegim bilemedim oglumu. Bir yandan saglik ocagini dusunuyorum, en azindan enfekte yoktur herhalde iclerinde diye. Sizler ne yapiyorsunuz bu durumda?