Merhaba kuzular 2 hafta önce büyük bir alerji yaşadık kortizol iğne verdiler bebeğime ve o gün bütündür kabızlık sıkıntısı var günde 4 kez kaka yapan çocuk 5 günde yapmamaya başladı fitil ya da şurupla yaptırttım 5 gün bekliyorum yapması çok ağlıyor ıkınıyor . Ne yapabilirim iğneden mi oldu anlamıyorum . Alerji testi de yapmadılar