GKBR2 Ben mama tabağı, kaşığı, bardağı oioi markasını aldım. Önlük olarak o markanın önlüğünü aldım başka bi önlük aldım. O markayıda seçme nedenim tabağının vakumlu olması. Fiyatı yüksek ama herkes memnun kalmış ben o yüzden tercih ettim.