Oykukaracaa canım geçmiş olsun. Benim göğüs ucumda beyaz bir şey yoktu ama göğsümün bir kısmındaki sütler çıkmıyordu. Sağım da yapsam emzirsem de (çok acıyordu bu arada) göğsümün yarısı boşalıyor diğer yarısı olduğu gibi sert kalıyordu. Ben yatarak emziriyorum hep ve sadece kızım 8 aylıkken 1 kere yaşadım bir deneyin belki size de çözüm olur. Kabarcık olan göğsünüz sağ göğsünüz ise bebeğinizi sol tarafının üstüne yatırıp sizde sağ tarafınızın üzerine yatıyorsunuz ya, tam tersi olacak. Siz sol tarafınızın üzerine yatıp bebeği sağ tarafının üzerine yatıracaksınız. Yani sol göğsü emzirecek gibi konuşlanıp sağ göğsü vereceksiniz. Benim derdime çare bu oldu. Belki sizde de işe yarar. Bikaç gün doldu boşaldı bir süre de acısı devam etti emzirirken falan ama sonunda geçti. Göğsüm dolunca da sadece bu şekilde boşaltabildim. Tabi sıcak duşu da yapın.