Durununannesii hic üzülmeyin nolur allahtan çaresiz bir hastalığınız Yok 🙏 bebeğinizin yanındasınız çok şükür🙏 Sağlık herşeyden önemli, siz sağlıklı huzurlu olun ki bebeğiniz mutlu olsun. Biberonla beslerken emzirme pozisyonunda tutun gözlerine bakarak konuşarak besleyin. En önemli şey ona vereceğiniz sevgi, şefkat💖