Yegino morsevenfilolog tekrar okuyunca tuz mantıklı geldi evet 😬 günlerdir uykusuzum da biraz geç düşüyo 😂
Esra-gndgn Bende diş için aldım işe yaramadığını düşündüğüm an doktor diş çıkarmadığını reflüden salya akıttığını ilerleyen zamanda geçeceğini söyledi. Yuvarlak taşlı ama boynunda iz yaptığı için rafa kaldırdık diş zamanı tekrar deneyeceğim 😁
Nil3120 Boncuk00 bende çok araştırdım aklımdaydı sürekli iyi olur mu olmaz mı diye çok akyo du agzı bide 3 buçuk aylık Ken diş çıkardı aldım Bi çare rahatlatır sa diye alalı 1 ya da 2 hafta oldu agzının akması durdu diş kaşıyıcı yı verince falan yine akıyo ma daha tükürügünü yutmasını bilmediğinden miş o ama normal de dururken akmıyo inanarak yaparsan olur bence bebekten bebekgede degişiyo tabi
morsevenfilolog Yegino ama üstteki yorumunuzu görünce istemsiz güldüm kusura bakmayın 😂😂 dizlik bir durum yok bence 🙈🙈
Miloska23 Boncuk00 ORJINAL OLDUĞUNU ANLAMAK İÇIN Bİ BARDAĞA TUZLU SU BOL TUZ KOYUN 3,4 Y. K. EYER DÜŞERSE ORJINAL DEĞİL. YUKARIDA KALIRSA ORJINAL
_Mervee_ Boncuk00 bebeğim bugün üç aylık oldu🙃 instagram da kehribar kolyemm diye siteden sipariş verdim. Yorumları çok güzel bide eltim bebeği için aldı çok faydasını gördü denemekte fayda var diye düşünüyorum
Dgndrmz Boncuk00 4aylıktan beri kullanıyoruz canım 6tame dişimiz var ishal ateş hiçbir şekilde yaşamadık maşallah 🧿 ama gece uykularını terk ettik o donemlerde çok huysuzdu o kadarına da şükür dedim ateş olmasında. Ben kolyenin etkisi olduguna inanıyorum