Nadiye İnan tüm bunları neredeyse 1 aydır deniyorum her akşam bunlara sadık kalmak için eşimi görmediğim bile oldu çünkü bebiş beni yanında istiyor ayrıldığım an uyanıyor. İstiyorum ki 8.30pm yatsın sabah 7am uyansın okudum uyguladım neredeyse ücretli uyku eğitimi alacaktım 😱😱😱 falan her neyse 2 gecedir hepsi çöp oldu. Sonunda annem geldi bir sürü fırça çekti. Bu yeni modaları nerden uydurdunuz o okuduklarınız her çocuk için değil vs vs. Düşündüm de gerçekten haklı. Biz istiyoruz ki asker gibi şu saatte yatsın bunda kalksın sadece 2 defa beslenmeye uyansın sonra tık geri uyusun bu olmadığı zamanda kendimizi suçluyoruz halbuki hata Yok her çocuk farklı ve yazılan şeyler uygulamada hata veriyor o kadar. Demem o ki ben tümünü bıraktım akışına. Zamanla düzen alacak Emin’im uyku gelince uyuyacak bitince uyanacak başka türlü ben kendimi yıprattım , Öneririm 😄👍