Linaninannesi34 Öncelikle teşekkür ederim . Doktorumuzun deyimiyle söylüyorum. Bu tümör çok sinsi bir tümör çok iyi de olabilir , çok kötü de . Bebeğimiz iyiyken bir anda kötüleşebilir , yada zamanla tümör kaybolabilir dedi. İyi ve kötü olup olmadığı biyopsi de anlaşılıyor ama bizim doktorumuz şuan buna gerek duymadı. İlk başta onkoloji ve Hematoloji doktorları takip etti. Şuan sadece onkoloji doktoru bakıyor. Ankara’nın en iyi doktorlarından diyebilirim . Birisi Mustafa Tezer KutluK Hacettepe hastanesinde kliniğine gidiyoruz biz şehir dışından gelen çok hastası var diğeri ise Memorial de Hacı Ahmet Demir ikisi de alanında çok iyi doktorlar. Bizim tümör 3.5 cm civarındaydı şuan çok az bir küçülme gördüler. Düzenli olarak kan ve idrar alınıyor. Her ay Ultrasona giriyor. En ufak büyüme veya dağılma durumunda hemen tümörü alıp biyopsi yapılacak eğer kötü çıkarsa Allah korusun kemoterapi süreci başlayacakmış