Bebeğim 4 aylık, pazartesi günü çok ağladığı için doktora gittik idrar gaita baktılar ve gaitasında yağ hücresi olduğunu söyledi doktor. Yağları sindiremiyormuş. Bi ilaç verdi fakat korkarak kullanıyorum. İlacın ismi pankeoflat. Aramızda doktor varsa yardımcı olursa sevinirim, Böyle bişey başına gelen varmı ?