Kizlar Allah razı olsun hepinizden bugün uzman bir hekime daha gittik çok şükür içim rahatladı biraz kendi kendine kapanmazsa bile ki Allahın izniyle kapanma ihtimali yüksekmiş basit bir operasyonla kapanabilirmiş belirti soran arkadaşlara da söyle soyleyim hiç bir belirti yoktu aylık rutin kontrol için doktorumuza gittik tesadüfen kalpte bir üfürme var sanki dedi öyle ortaya çıktı 3 ay 8 günlük bebeğim …