CatBoy Sevgisert çok şükür temiz çıktı EEG si. Tek havale özellikle erkek çocuklarda daha sık görülüyormuş kız çocuklarına göre. 7 yaşına kadar ateşine çok dikkat et dedi sadece nörolog.
Zuzuuu Sevgisert Bacak titremesi olmuştu Epilepsi olabilme ihtimaline karşı çocuk nörolojisine gittik muanede çekildi
Ysm28svs Sevgisert öncelikle sakin kalin panik yapmayin.icinizi ferah tutun daha sebebini bilmiyoruz. Belkide hic onemli bisey degil. Doktora goturun orda anlarlar.
Sevgisert Ysm28svs videolarını çektim ama ben gazdan olduğunu düşünerek emzirdikten sonra gazını çıkartmadan yatırdım ve oldu gazını çıkartıp yatırdığımda olmadı o Esma’da da video çektim
Ysm28svs Sevgisert hm gazdan da olabilir ozaman ayaklarında kendine cekiyosa . Insallah yarin iyi haberler verirsiniz gecmis olsun simdiden
GulcanYldzdal Sevgisert sen annesin onun için en iyi kararı sen verirsin zaten kuzum içini ferah tut inşlhh iyi sonuçlar alırsınız benide haberdar edermisn yarın zahmet olmazsa merak ederim rabbim şifa versin tertemiz çıkar inşlh🙏
Sevgisert GulcanYldzdal amin amin tabii ederim yarın burdan ulaşırım size inşallah Allah Kısmet ederse
Tatliskooo Sevgisert bebeğiniz kaç aylık peki . İlk aylardaki normal irkilmelerden bahsediyor olabilir misiniz ?
Sevgisert Tatliskooo sanırım normal şekilde ama biz yine çok işkillendik doktorumuz bize epilepsiden ziyade infantil spazm olarak değerlendirebiliriz nöroloji görmeli dedi