Meryem1996 ayıp etmiş eşiniz bende sürekli eşime soruyorum azıcık sezeryan göbegim kaldı, ama eşim hayır çok güzelsin bebekten onceki halınden Bi farkın yok değişmedin diyor, olsa bile söylese alınırdım bende. Çünkü emzirirken ister istemez yiyorsun normal ama eşiniz anlamamiş bence bunu anlatın, bu arada benimde 4 ay 13 günlük bebegim var