-CinarinAnnesi- Bilgihamile bana da bioğia bi kez sab simplex de günde 3 kere 8 er damla dedi ama iki gündür sürekli uyuyor ve emmiyor 🙁 endişe içindeyim o yüzden uyuşmuş gibi bebeğim
Bilgihamile -CinarinAnnesi- evet biogaia gunde 1 kez sab simplex 3 kez Uyumasi normal kucuk oldugu icin Benmde o zmaanlar oyleydi suan 2 ay 19 gun ve damlalari kullanmama ragmen uyumaz 😅
Dilaramert -CinarinAnnesi- farketmiyor canim bana ozelden yaz istersen bende kullandim bu ilaci ve benim bebegimde sanciliydi
ZeynepUlku Bizde kullandık ikisini de sürekli ıkınma isteği yapıyor ilaç çok kusturdu birde bıraktım ben bizde bir buçuk aylık olduk
Berenikom Havva2323 bizde kakasini geciktirdi işte doktor zincodandir dedi. Sab simplex geçtik ama hala bu durum devam ediyor.
Berenikom -CinarinAnnesi- neredeyse bebeklerin %90i kullaniyor o damlayi. Allahin izni ile bir sey olmaz melege😍
Dilaramert -CinarinAnnesi- Hayir uyku yapmadı bebisin daha kucuk canim surekli uyku halinde olmasi gayet normal gaz ilaciyla bir ilgisi yok birde cok sancı cekince halsiz kaliyor yavrucaklar malesef uyumak istiyorlar hemen sen 2 saate bir emzirmene dikkat et onun dışında birak uyusun kafana takma uyusunda buyusun minnoscuk🥰
Deletedmom14 Benim doktorum hiç birini önermedi Hiç birinin içeriği temiz değil, ayrıca bi ise de yaramıyor, para tuzağı dedi .hareketlenene kadar katlanacaksın yapacak bişey yok , Ille de alcam dersen bise diyemem kendin bilirsin dedi 🤷♀️