Ecitah2 Merhabalar , 3,5 aylık bebeğimin saçı dökülüyor neredeyse kel oldu . Normal mi ? Var mı aynı durumda olanlar ?
Zuleyham Ecitah2 bizimki kel oldu arkası ama şuan keli kapandı ve hala çıkma aşamasında tam çıkmadı normal yani ☺️
Mirsim Ecitah2 benim bebegiminde saçları hafiften dökülüyor ,sebebini bilmiyrm ama oğlumun hiç dokulmemisti bayağı uzun saçlı doğmuştu günden güne uzamistu saçı kızımda dökülünce endiselendim.sebebini ogrenebildinizmi??