Merhaba arkadaşlar kızım 2 haftadır kabız di düzeldi çok şükür kende yapıyo artık ama şöyle bi sorunumuz var sorun da değildir belki kakasini gün de sadece 2 ya da 3 kere yapıyo sabah 9 da yapıyo akşam da belli olmuyo bazen 9 bazen 10 ama cisini sürekli yapıyor normal mi acaba kızım 1 ay 14 günlük