Adlk 4 buçuk aylık kızım idrar yolu enfeksiyonu oldu hastanede yattık 10 gün kadar böbreklerde taş çıktı bu hastanede yattığımız süre boyunca iğne serum kan idrar tahlili derken çok korktu ve emmeyi reddetmeye başladı her yolu deniyorum ayakta sallayarak kandırmaya çalışarak 2 dk emiyor hemen bırakıyor deliricem ne yapmalıyım
Taseanne Adlk çoook geçmiş olsun 🤲 bende 3aylıkken yaşadım Allahımm😔çok zor bir durum ben birçok şey denedim ten tene soyunarak ve ayakta gezerek emzirdim ışıkları kapattım mum yaktım sakin müzikler ninniler herşeyi denedim en son yatarak emzirmede kaldık uzun zamandırda öyle emiyor kucagımda sadece geceleri uyku sersemiyken emzirebiliyorum gündüz kesinlikle kucagımda emmiyo yatak odasına gidip uzanıyıruz diğer gögsümde açık şekilde ona dokunarak oyunlar oynayarak şarkı söyleyerek az az emziriyorum bunada şükür inşAllah tez zamanda normale dönersiniz
ertugrulbey19 Öncelikle çok geçmiş olsun. Emzik veya biberon varsa bırakmalisiniz. Bol bol ten teması ve birlikte duş alın, farklı emzirme pozisyonlari deneyin, sessiz sakin loş bir ortamda emzirmeye calisin
Adlk Denizincanii biberon ile su veriyorum sadece yinede emmemesine etkisi var mıdır yani şöyle hiç emmiyor da değil aslında 2 dk emip çekiliyor
Adlk Taseanne İnşAllah canım ya yatarak emzirmeyide denedim onu hiç sevmiyor yatmayı pek sevmeyen bi bebek kızım
Adlk ertugrulbey19 bilmiyordum böbrekte taş olunca bol su içmesi gerekiyor diye biberon a başladık kaşıkla zor oluyor diye vermeyeyim bakalım biberonu İnşAllah düzeliir
EEslem Adlk bizimde 2 aylikken meme reddi başladı bej ayağımda salliyrm tam iuykuya dalacağı zaman kucağıma alip emziriyorum
Mom022 4 ay atağına denk gelmiş muhtemelen. Bu atakta meme reddi çoğunlukla görülüyor ben de yaşadım. Zıplaya zıplaya dolaşarak emzirmistim sabırlı ve sakin olmak lazım. Düzelmese de dünyanın sonu degil üzmeyin kendinizi ❤️
Adlk Mom022 19. Hafta içinde sanırım söylediğiniz gibi 4. Ay atağı yaşıyoruz şu yüzden üzülüyorum alerjisi var reçeteli mama hariç mama kullanamam onlarda çokk kötü
ertugrulbey19 Adlk Alıştırma bardaklarının akışı biberondan daha yavaştır daha zor akar. Genelde emzirme danışmanları küt uçlu akıtmaz alıştırma bardaklarini önerirler. Siz annesi olarak daha iyi bilirsiniz tabi ki 😊
ertugrulbey19 Adlk Hiç de bile öyle demeyin 4 buçuk ay da az değil bence hem anneler herşeyi bilir 🤭 Benim de bebeğim 6 aylık ama çok da tecrübesiz sayılmam çok okuyup ederim araştırırım
Adlk ertugrulbey19 😊doğru söylüyorsun ben bir süredir kızımın rahatsızlığından dolayı hiçbir şey araştırıp öğrenemez bir duruma geldim o yüzden böyle söyledim