Arkadaşlar merhaba ,, benim21 aylık bi oğlum var kilosu 15 kilo.. Boyuda 90 cm.. her neyse bugün annemle telefonda konuşurken işte konu
oğluma geldi çocuğa az yedir obezite ediceksin falan dedi , bende dedimki çok şükür anne oğlumun obezitelik bi durumu söz konusu değil çok hareketli aksine hiperaktif yaramaz bi çocuk dedim.
ki benim çocuğuma kilo aldıran en önemli şeyde düzenli olmamızdır.. yani çok dakiktir her şeyimiz( Allahimizdan bi aksilik gelmediği sürece) mesela akşam 9 demeden uyuruz sabah 7.30 gibi uyanırız ve 5 öğün yemek yeme serüvenimiz vardır.. bu her zaman bu şekildedir,,, diş dönemlerinde bile bizde bi aksilik görünmedi çok şükür…her neyse ablamın da 3 tane çocuğu var onlarda böyle baya gelişikli kalıplı kilolular…sonra konuyu onlara verdim kaldırıp dedi ki işte sevgi çok dikkat eder çocukların yemesine falan…eee o zaman benim çocuğuma nie bu yaklaşımdan bakiosun o zaman dedim
Mesela abiminde 2 tane erkek çocuğu var onlarda aksine çok zayıflardır annem bize her zaman işte halalari çok zayıflar günahım geliyor diooo , biraz kilolu olsalardı ne olurdu falan ..yani anlayacağınız bu insanlar her zaman bir şey derler.. zayıf olsa aa niye zayıf bakmıomusun kilolu olsa aa bu obezite kesin… hiç bi şekilde yaranamıyoruz anlaşılan 😏😏😏😏🤨🤨🤨🤨