Tanereyluldeniz Kızlar özellikle Bursa şehir hastanesinde ve ya özellerde bildiğiniz iyi Bi çocuk doktoru var mı? Kızım için ilgili ve bilgili Bi doktor edinmek istiyorum
2prematureannesi Tanereyluldeniz dortcelik çocuk Hastanesi’nde yaşar bilgi var çok ilgili ve iyi bir doktor yaşlı bir doktor ama alanında uzman
Dorukhicyilmaz Tanereyluldeniz doruk yildirimda doğduğundan beri Sebahattin karakayaya gidiyoruz bebeğim sıkıntılı nöbetler geçirdi ve doktoru çok ilgili gece kaç olursa olsun ararım mesaj atarım hep cevap verir hastaneyse hemen getir bakalım der çoğunda kayıt bile actirmadan aldığı oldu sürekli aşılarını kilosunu ilaçlarını mesaj atar öneririm 🙂
BeH16 Tanereyluldeniz PembeMavi Vildan Boz Erkan çok ilgili bir doktordur ama muayene ücreti biraz yüksek. Esentepe de Pınar Kanlıoğlu na gidiyorum. Çok güleryüzlü bir doktor. Çok memnunum. 8-10 taneye yakın doktor değiştirdim oğlum kolik olduğu için bol bol hastane ziyareti yaptık. Pınar Hanım iyidir🙏
Tanereyluldeniz 2prematureannesi zaten ben yaşlılara daha çok itimad ediyorum. Aklımda bulunsun canım çok sağol
2prematureannesi Tanereyluldeniz bişey değil canım eğer bişey sorup danışmak istersen Instagramdan da danışabiliriz birbirimize canım ☺️
Busra5341 Bnde burda bekliyim henuz bir doktorumiz yok 4 aylik olduk bende ozellere gitmek istemiyorum artik hamileyken cok para yedirdik umarm guzel ilgili bi doktor buluruz
Tanereyluldeniz Busra5341 inşallah canım ben de özel düşünmüyorum ve işi bilen iyi insan Bi doktor bulıym istiyorum bakalım buluruz inşallah
2prematureannesi Tanereyluldeniz tamam canım benim burdaki kullanıcı adım Instagramda da aynı zaten burdaki kullanıcı adımla bulabilirsin beni ☺️
Dorukhicyilmaz Tanereyluldeniz 80 veriyorum heralde 90 da olabilir 😃 15 günde bir gittiğimiz için 2 ayda 3 ayda bir falan veriyorum o yüzden pek aklımda tutamıyorum 😃
BeH16 Bilgi açısından Orhan Cura nın da iyi olduğunu biliyorum. 🙏 Muayenehanesi var kendisinin. Oğlumun tamamlayıcı sağlık sigortası var malesef orada geçmediği için götüremiyorum.
BeH16 Busra5341 bizim tamamlayıcı sigortamız olduğu için biz sadece 15 tl ödüyoruz. Kendi vizitesini bilmiyorum malesef😞