Merhaba hanımlar bebegim 2. Ay aşılarını sağlık ocağında 30 nisanda 2 ay 10 günlükken oldu.
bu ay rota aşısı vurdurucaz hemşire 2 asi arasında 1 ay olması gerekiyor dedi ozaman da bebegim 3 ay 10 günlük oluyor lakin rota aşısının en gec 3 aya kadar vurulması gerekiyormus. 1 ay geçmeden rota aşısını yapsam sorun olurmu yada 10 gün geçse? Bu konuda bilgisi olan varmi