Iyi akşamlar anneler 3 ay 14 günlük bebeğim var ve kakasıni çok zor yapıyor günlerce yapmıyor Yaptigindada kabız gibi değil kocam olarak zor zorlanıyor doktorlarda anne sütü alan bebeklerde çok nadir görülür deyip fitil verip gönderiyorlar biogaia damlaya başladık pek değişen birşey olmadı ne yapacağımızı şaşırıyorum lutfen yaşayan çaresi olan varsa yazsa çok ağlıyor