Bebegim 1 aylikken saglik sebeplerim dolayisiyla mamaya gectik 1 ay guzel icti ama 2 aylik olduktan sonra kabuslarim basladi. Mamayi siddetle reddetti. Bu surecte buyume atagi dis sureci derken bugun duzelir yarin duzelir diye diye 9. Aya geldik ama neler cektim yasayan bilir. Bin tane mama 10 bin tane biberon degistirdim olmadi. Oglum sevemedi mamayi sevmek istemedi yada damagina uymadi. Bu surecte kisa kisa duzelmeler oldu ama 1 ay icerisinde belki 2 3 gundur. Zaten cok uzum zamandir uyanikken icmiyordu asla uyku arasinda veriyordum ama artik onu da idrak mi etti bilmiyorum icmez oldu. Idrar kan tahlili hersey yapildi enfeksiyon vs birsey yok. Kati gidaya karsi istahsiz degil 5. Ayda mecburi ek gidaya gecince.iyice mamayi terketti benim de gucum artik bitti.
Yogurt olsun meyve olsun muhallebi sebze kiyma tavuk yiyor sorunsuz acaba tamamen kati gidaya gecmek sorun yaratir mi? Gunde 3 biberon 120 cc biberon basina kadar dusmustuk yani gunluk 400 cc anca iciyordu cogu zaman 300 cc. Ek gidayi sindiremediginde 5.6 ayda hic kilo alamadi ama.6.7 ayda toplam.1200 gr aldi..ek.gidaya alisti bagirsaklar sanirim. Bu konuda dusuncelerinizi merak ediyorum. Doguda sark hizmetindeyiz takimizi yapan doktor cok vurdumduymaz icer icer diyip salliyor ne cektigimden haberi yok. Ben en azindan 1. Yasina kadar mamayi surdurmeyi hedefledim ama olmuyor olmuyor olmuyor. Bu durumu yasayan var mi? Emzirmiyorum malesef. O da ayri bir trajedi zaten