Ysmn99 evinizin ısısı 24 derece civarındaysa bezle bile dursa hasta olmaz. Doktorumuz hep böyle der ve asla kalın giydirmeme müsaade etmedi. Şuan 4 aylık çıt çıtlı zıbın ve üzerine tek kat ince pijama, ayaklarına çorap giydiriyorum. Gecede çorapları muhakkak çıkartıyorum. Ne kadar kalın giydirirseniz o kadar hasta bir çocuğa sahip olucaksınız emin olun. Tek önemli nokta evinizin ısısını termometre ile günlük ölçmeniz.