Cihangirmoms Sleepy natural kullanıyorum 1 numarada sıkıntı yoktu 2 ye geçtiğimizden beri her seferinde sızmış oluyor üstüne herkeste varmı bu problem
Deletedmom190 Cihangirmoms 2.5 aydir sadece sleepy natural kullaniyorum. Hic sorun yasamadim. 3 numaradayim suanda
Mehmetinannsi Cihangirmoms bebeğinizin kilosuna biraz fazla ise 2 numara az gelebilir bu yüzden yapar. Birde bezi koyarken bebeğin altına tüm kanatlarının ve içerisindeki kenarlarını iyice elinizle açın. Poposuna koyduğunuz tarafı ve ön tarafına gelen tarafı hafif katlayarak bezleyin.
Minik_Hanim Cihangirmoms ben doğumdan beri sleepy kullanıyorum hiç sorun yaşamadım 🤷♀️gece bez degismememe rağmen..
Arasannesi Cihangirmoms ben memnunjm suan 2 numaradayızbebegım 2 ay 10 gunluk bende 3 e gececegım ama fazla dolduruyo cunku artık yetmıyor gıbı
K1996 Cihangirmoms sürekli cok iyi dedikleri için aldım bide 2 paket cok kötü pişik yaptı normalde 3 saatte 4 satte bez değiştiriyodum şimdi 2 sızdırıyor ben molfix kullanıyodum bide sleppy deneyim dedim herkes memnun hiç iyi değil koku yapıyor oğlumun altı hiç kokmazdı bunda kokuyor
NurrC Bez bedeninizle alakalı. Ben doğduğundan beri sleepy kullanıyorum hiç sorun yaşamadık. 6 aylığız. Eğer küçükse taşıyordur. Bizim akşam 9’dan sabah 8’e kadar bez duruyor o halde sızma yok.
Cihangirmoms Genel olarak herkes memnun sanırım bize küçük geliyor bez çokta dolduruyo aslında bi büyükle deneyeyim en iyisi teşekkürler
morsevenfilolog Cihangirmoms Ben sızdırmasına tek tük şahit oldum. Onda da fazla yaptığı zaman oluyordu. Sızdırma konusunda memnundum açıkçası. Ama benim şikayetim tamamen lastiklerinden. İnanılmaz iz bırakıyordu. Çok sıkıyordu. Kızımın cildi kıpkırmızı oluyordu. Minies’e geçtik. Deneme sürecindeyim ama şu anlık iyi gidiyor.
Glsmebrar Cihangirmoms bende de iki kez sızdı kızım 7 aylık ama çok çiş yapınca normal çünkü bez tamamen ıslaktı