rknrdvneyll ben dizden yada külot şeklinde olan korseleri kullanamıyorum maalesef o yüzden sadece bel korsesi tercih ettim öyle pahalı bir markanın değil iç çamaşırı satan bi mağazadan aldım 35 tl fiyatı çokta işime yaradı hatta 19unda bime gelicek korse modelleri ordan da almayı düşünüyorum sonuçta aynı görevi görüyorlar çok paralar vermeye gerek yok canım😊