kullanan anneler bebegim 6 aylij oldu doktora goturemiyorum aldim yarinbaşlamak istyrm ama ne kadar verecm bilmiyrm bide kutuda sadece damlalik var bi ara kutu icinde fıs da bulunuyo diye yazanlar vardı sanki oyle bsy var mi yardimci olursaniz sevinirim